Hari ni punye citer

25 Dec 08 – Khamis
11pm, C7 Flat PKNS

Hari ni cuti Hari Natal.. pagi – pagi lagi aku dah tercongok dengan Mamat di PASTI Permata, cadangnya ada xtvt gotong – royong di sana. Sampai – sampai, Muthanna sorang je baru sampai.

Standard.. jam 10 pagi jerk baru start keje, memula x der xtvt mengecat kendian mengecat la plak... cat coating jer dulu

Menjelang lepas sarapan (tajaan guru PASTI), ramai dah anggota tenteranya.

Aku x lama.. jam 12 t/h aku pun balik ke rumah, otw balik, singgah kedai runcit beli harakah, cuka 2 botol (nak repair sumbat bilik air aku)

Petang lakk aku ke Petronas AU4 – Cucuk duit dan isi minyak, lepas tu ke rumah K Bid. Terlupa nak cakap, kitaorg beli sate dan goreng pisang lagik hahahahah

Di sana layan astro le apelagi... citer Transformer & Anaconda

Lepas makan malam baru balik ke AU3

Comments

Popular Posts