Aku dan kenangan... Catatan sebelum balik kg

26 Dec 2008 – Jumaat
1754
C7 Flat PKNS

Today words:
Love is temporary... memories is forever...

Kerja seperti biasa, umpama travelling day jer hari ni. Ramai yang cuti sambung...
Akupun malam or awal pagi esok insyaAllah akan bertolak balik ke Muar... 3 hr cuti beb, balik kg arrr.

Doket pun x berapa bnyk ari ni, Cuma menjelang petang je start nak keluar doket.

Jam lagi jam 6 nak amik Izzatul di rmh Umie and than ambik ibu di Stt LRT S/wangsa.

Cadang esok nak amek route dalam je start dr air Keroh to Muar.. bukan pe, saje layan suasana kampung di pagi hari.. bosan orr asyik drive di highway jer ni. (save tol pun yer gak)

Skrg aku dalam mode melancholia la plak... tak tau aper pasal (heheh tapi aku rasa aku tau, Cuma malas nak kongsi di sini)

Emm cukup la tu aku mencoret sesuatu.. nak mandi la plak.

Lagu background

Sendu Di Hatiku Rindu Di Jiwaku
Arrow

takdir yang menentukan pertemuan yang tak disangka
takdir jua yang menentukanperpisahan
di talian cinta initerjalin ikatan mesra walau hanya
seketika
bagiku sungguh bermakna

masih terkenang lagi

kepada mu insan
misteri
yang sudi bertamu di hati
tersentuh hatiku
ini
rasa ingin
bersamamu
menyapu si air
mata
menghilangkan rasa sendu di hati

setiap
malam
ku tunggu panggilanmu
resah hati
ku menanti

walaupun
sehari
tak ku dengar suara
mu
hati rindu ku terasa dunia
ini
bagai terhenti

aku tahu

kau rindukan aku
belaian kasih mesra
untukmu

tak sempat
lagi
kita bersua bermesra
kau telah pergi jauh
terlerailah genggaman mawar dari tangan ku

Comments

Popular Posts