Kenangan AGM Flet UTM

Malam semalam (1 Mac), Pas Caw Flet UTM telah mengadakan Mesyuarat Agung Tahunan Cawangan di Markaz Flet UTM.

Tahun ni merupakan tahun pencalonan, nak dijadikan cerita, Ketua Caw, Abg Aziz mengumumkan utk tidak mempertahankan jawatannya dlm pemilihan kali ni.

Masa mesyuarat, ketika pemilihan, SU, Sdr Zairol mencadangkan AJK lama termasuk Ketua Caw dikekalkan, sementara Kt Caw pula mencadangkan bahawa SU Caw dilantik sebagai Ketua Caw yang baru.

Pada aku kedua - dua cadangan itu mmg boleh diterima, x kisah la sama ada Abg Aziz atau Zairul yang menjadi Kt Caw aku setuju saja.

Tetapi nak dijadikan cerita satu lagi cadangan yang dibawa oleh Muslimat Caw iaitu memilih AKU sebagai Ketua Caw!!! alamak.

Akhirnya setelah diundi, cadangan ketiga dipersetujui oleh ahli mesyuarat.

Nampaknya, terlantik lah AKU sebagai Ketua Cawangan PAS Flet UTM. KC termuda aku rasa..

Takziah & Tahniah kepada AKU, mudah2an aku dapat memikul tanggungjawab yg berat ini semampu mungkin.

Comments

Unknown said…
Takziah untuk kau, semoga dapat memikul tanggungjawab yang tak mungkin menjadi beban pada kau dengan baik. Heheheee...
Admin said…
Syabbbasss.

Popular Posts